Khamis, 26 Julai 2012

MY FAVORITE SONGS : Everlasting Love - gerard joling

kali petama aku dengar lagu nie... rase nak nangis je..walaupun aku tak faham sangat lagu nie..time tu umur aku baru 14 tahun..dulu siap record kat kaset...bile pindah rawang terus hilang kaset tu..dan aku cube cari tajuk and penyanyi lagu nie..tapi aku tak tau...nak pecah gak la pale aku pikirkan tajuk lagu nie..sebabnye yang aku tau lirik die je.tanye member semua cakap tak penah dengar lagu nie...time aku sekolah dulu ade la gak selalu dengar kat radio 3 shah alam time tu..tapi skang langsung dah tak dengar..sehingga la kelmarin aku nekad cari dalam youtube..kot2 ade ke kan...x sangka aku ade...punye la lame aku godek2.. akhirnye berjaya gak jumpe lagu nie..seronok cam jumpe orang kesayangan..huhuhuhu..
ape pun aku hapy sangat dapt downlod lagu nie supaya aku slalu dengar lagu nie... ;-)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan