Khamis, 11 Ogos 2011

YA ALLAH..KENAPA DENGAN PERASAN AKU NIE!!

Aku tak tau kenape dengan perasaan aku..
nape mesti aku rase cemburu bile die nak kuar ngan 
pompuan lain??kenape mesti aku sayang kat die??
walaupun aku tau die bukan milik aku..!!!
kenape aku selalu jatuh hati dan sayang pada lelaki 
yang dah dimiliki???adusss
sesak dada aku....setiap hari merindui die..
sehari tak jumpa rase gelisah semacam...
YA allah tolong la aku ya allah..
hamba mu terlalu lemah dalam soal hati dan perasaan..
hamba mu takut ya allah...hamba mu nie terlalau takut 
untuk lukakan hati kaum ku sendiri...
hamba mu takut akan keterlanjuran cinta dan sayang..
ya allah jika dia lah kau ciptakan untuk aku 
aku terima seadanya dan dekatkan lah hatinya dengan 
hati ku..jika dia bukan untuk aku, kau jauhkan lah dia 
dengan aku..supaya aku lebih tenang dengan kemurnian 
cinta mu ya allah..pada mu aku beserah..
ya rabbal alamin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan