Isnin, 1 Ogos 2011

mengandong????

sejak akhir2 nie..hati aku jadi sensetive plak bile dengar isteri kawan2 aku  mengandung..
ada yang dah bersalin, jadi ayah muda..ada yang dah berumur tapi selamat bersalin..
dan yang terbaru kawan plak mengandung..seronok tol aku dengar sampai terasa hangat mata aku dan tetiba je tersensetive time tu...nasib orang tak perasan...
soalan begantang-gantang mas yang dieorang tanya.."kau tak teringin ke nak ade baby"??
ya allah!! hanya tuhan aje yang tau camner teruja nya aku nak ada baby sendiri sampai terbawa-bawa dalam mimpi..tapi nak wat camner, takkan aku nak ambik jalan yang singkat tok dapatkan baby..aku nak zuriat yang halal dari insan yang tersayang...tapi siapakah dia tu???hanya allah je yang tau siapa lelaki tu..sebab aku sendiri pun belum jumpa n kenal siapa dia.


perempuan mana yang tak nak kawin and tak nak anak..semua nak termasuk lah aku sendiri..
cuma lum sampai jodoh je...cume wat mase nie aku just pasrah je..sebab dah tak larat nak ubat hati aku nie...penat sangat dah...biarlah DIA yang menentukan jodoh pertemuan aku dengan kaum ADAM..doa-doakanlah aku ye...AMINNN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan