Selasa, 20 September 2011

I WANT TO BABY,..

Bila aku dapat saja berita yang member aku mengandung, aku yang melompat girang seolah-olah aku yang bakal dapat baby.. Bila tengok member aku bersalin dapat baby yg comel, aku yang geram dan terlalu hapy rasa nak bawak balik je..Member plak masing-masing sebaya ngan aku..jauh di sudut hati aku nie terasa hiba, sedih dan rase malu ngan kawan-kawan sebabnya aku takde baby lagi..camner nak ada baby kalau aku sendiri tak kawin-kawin lagi.. Kebanyakkan member aku semua yang sebaya dan muda dari aku dah ade 2 or 3 cahaya mata..seronoknya..terasa nak ambik anak angkat..tapi susah nak dapat bagi orang cam aku yang belum kawin.. Nenek cakap kalau rasa sedih atau nakkan ketenangan pelok la baby atau tengok baby.. Aduhaiii rindunya aku dengan baby.. "YA ALLAH, KAU KURNIAKANLAH ZURIAT YANG HALAL UNTUK AKU..AKU MERINDUI HARUMAN DAN TANGISAN BAYI YANG BARU DILAHIRKAN.. " AMIN YA RABBAL 'ALAMIN..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan