Ahad, 11 September 2011

DENDAM!!!

DENDAM!!  YA.. memang aku dendam dengan seseorang
terlalu sukar untuk aku memaafkan kau, walaupun pada bulan
 yang mulia ini..adakalanya aku terasa ingin melupakan setiap
 perbuatan kau terhadap aku, dan kenangan aku dan kau yang
 pada awalnya sekadar rakan sekerja, tapi ingatan aku terlalu
 kuat, luka yang ditinggalkan terlalu dalam dan terlalu sakit.
memang terlalu mencengkap jiwa dan fikiran aku.bila teringat
rasa nak pitam dan benci dengan diri aku sendiri..kalau lah aku
nie tak waras..dah lama aku bunuh kau..
"AKU TAKKAN MAAFKAN KAU NGN DIA",
fitnah yang dia tabur atas aku sehingga maruah aku dilambung 
oleh keluarga dia, dan kau percaya dengan dia walaupun kau 
baru saja kenal dia dari aku yang dah lama kau kenal..
aku benci bila aku tahu yang aku sayangkan kau...benci bila
terkenangkan setiap air mata yang mengalir dipipi ku...
benci saat- saat aku bersama kau..orang cakap benci tandanya
sayang dan rindu  tapi tidak bagi aku..aku bukan cemburu 
dengan kebahagiaan kau..sebab aku pecaya yang aku boleh 
miliki insan yang lebih baik dari kau. tapi aku terlalu banci, sakit 
dan terlalu dendam dengan apa yang telah kau buat terhadap 
aku, jauh disudut hati aku bersyukur yang kau bukan milik aku.
aku bersyukur bahawa tuhan masih sayangkan aku..mungkin 
ini ujian dari tuhan dan mungkin juga tuhan beri petunjuk
bahawa kau bukan lah lelaki yang baik atau bahasa kasar
 "kau tak boleh jadi suami mithali",
aku terlalu bersyukur kerana tak dipertemukan dengan kau...
sory to say la..aku tak dapat doakan kebahagiaan kau tapi 
aku sentiasa doa kau akan dapat  pembalasan dari NYA..
memang aku minta sangat yang kau ngan dia akan dapat
dan akan rasa setiap apa yang kau ngan dia wat kat aku dulu.
aku dianiaya,di umpat di fitnah dihina..terlalu sakit dan 
dalam luka yang aku tanggung.aku tak dapat maafkan 
kau dengan dia..biar tuhan saja yang beri pembalasan pada kau..
aku diam bukan bererti aku kalah..aku mengalah kerana allah,
 dia lebih berkuasa dan tahu apa yang dilakukan..semoga kau
 kecapi apa yang kau kejar selama ini..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan