Khamis, 2 Julai 2015

Malam 15 Ramadhan.

Malam 15 ramadhan dh pun berlalu.. Tetiba rasa sayu hati aku, rindu dengan insan tersayang  yang dah kembali ke rahmatullah. Rindu dengan kawan baik aku.. ajal maut di tentukan allah, maut sentiasa memerhati kita. dengan sekelip mata nyawa kita ditarik.. allah ya rabbi.. bila terkenang azabnya kubur rasa gerun and takut sangat.. takut dosa aku tak terampun , aku paling takut bab hutang yang tak setel.
Ya allah hinanya hamba mu ini, kerdil sekerdilnya bila menghadap dan mengharapkan pengapunan dari mu. Ya allah aku jahil ya allah. Kai bawa la aku ke jalan mu, kau pimpin lah aku ke jalan mu, sucikanlah hati dan jiwa ku.. sucikanlah zahir batin ku ya allah, jadikanlah aku wanita solehah yang menjaga aurat dan dirinya ya allah, maafkan segala kesalahan aku  ya allah, beri la kesempatan untuk aku bertaubat dan beribadah kepada mu ya allah, berilH aku kesempatan untuk aku beramal pada kedua orang tua ku dan keluarga ku. Ya allah, sampaikan salam rindu ku pada arwah atok , nenek dan sahabatku, serta pada nabi muhamad s.a.w .
Ya allah, kau makbulkanlah doa ku, hanya pada mu aku memhon. amin ya rabbul alamin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan